شايد آخرين نوشته


nedaieshabnam

چه عجب من وبلاگمو ديدم 

همين امروز هم نمي خواستم بيام ولي ديدم نزديك عيده و نيام تبريك بگم خوب نيست

سه روز ديگه عيده هوووووووووووووووورااااا

دلم مي خواست يه مسافرت درست و حسابي برم 

فارغ از درس و مدرسه 

و با يه عالمه آرامش

شبا راحت سرمو روي بالشت بذارم

ولي مشاور عزيزم اين تعطيلات رو جوري برنامه ريزي كردن كه........

نگم بهتره گريه تون مي گيره

در اين حد بدونين كه فقط روز اول عيد و سيزده به در رو واسم خالي گذاشته 

بگذريم

راستي پيشاپيش عيدتون مبارك

موقع سال تحويل دعا واسه من يادتون نره   

راستي تصميم دارم وبمو پاك كنم  نميدونم شايد پست آخرم باشه

 



نظرات شما عزیزان:

بانوی شبنم پاش
ساعت20:29---12 تير 1392
ندای عزیز سلام
وبلاگ خوب و زنده ای داری
ازت می خوام به وب ما هم سر بزنی و نظرتو درباره ی تبادل لینک بگی...
اگه موافق بودی منو با نام ستاره ی کویر بلینک و خبر بده تا لینکت کنم گلم
مرسی.... منتظریم... مشتاقانه.


امیرمهدی بی نشان
ساعت22:33---12 خرداد 1392
دلم برات تنگ شده .کجایی تو ؟

ali
ساعت17:09---19 ارديبهشت 1392
سلام/یاعلی
پاسخ: عليك سلام / علي يارت


سارا
ساعت16:45---1 ارديبهشت 1392
سلام دوست قدیمیه من
سال نوت مبارک باشه البته بعد 1 ماه
ایشاا.. که امسال سال موفقیتت باشه گلم


دلتنگ
ساعت20:33---16 فروردين 1392
شهادت رانه درجنگ بلکه درمبارزه میدهند...

هدیه به شهداصلوات


محمد امین
ساعت12:05---30 اسفند 1391
سلام
سال نو مبارک دوست خوبم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در یک شنبه 27 اسفند 1391برچسب:,| ساعت 11:4| توسط neda|


آخرين مطالب
» ...
» خداي من
» شايد آخرين نوشته
» خاطرات من 10
» لذت عشق به اين حس بلاتكليفي است
» زن
» عيد غدير والاترين عيد اسلامي
» عرفه.... روز دعا و نيايش
» friend
» سالگرد ازدواج امام علي (ع) و حضرات فاطمه (س)
» امام جواد(ع)
» روزهاي مدرسه
» خاطرات من 9
» من برگشتم
» خاطرات من 8
» خاطرات من 7
» خاطرات من 6
» خدا

قالب جدید وبلاگ پيچك دات نت